Loading...

Tuesday, August 20, 2019

लिंग कडा पार्ने नया सामग्रीबाट घन्टौसम्म यौनसम्पर्क राख्न पाउदा खुसी छिन यी युवती

तलको चित्र मा क्लिक गरि समाचार पढ्नुहोस

Loading...


तपाईहरुलाई मैले ६ महिना अघि मेरा श्रीमानको नामर्दीपन बारे गरेको सिकायत सम्झना छ? मुख मैथुनका बेलामा पनि उहाँको लिङ्गले काम गर्ने संकेत गर्दैन अथवा भनौं न उहाँको शीघ्र पतन हुने समस्या छ जम्मा १-३ मिनेटमै काम तमाम !
मैले अस्लिल चलचित्र हेर्दा याद गर्ने गरेको छु, त्यहाँ सबैको लिङ्ग काठ जस्तो दह्रो र कामको लागि जति बेला पनि तयार हुने गर्दछ l
मैले तपाईको सल्लाह अपनाएँ, जसै मेरा श्रीमानले भियाग्रा, पिल्स, जोगा एवम् अनेक तान्त्रिक बिधि लगायत सबै कुरा कोसिस गरे l किन हुन्थ्यो र! लिङ्ग त उस्तै लुलो र सधैं झैं हाम्रो सेक्स १-३ मिनेट सम्म मात्र टिक्ने
जे हो मैले यसमा मेरो श्रीमानको जिन र शारीरिक स्वास्थ्यलाई आरोप लगाएँ l यी सबै कुरा जेनेटिक तहमा नै आधारित हुन्छन् भन्ने कुरा मैले थाह पाएँ l जब म सँग सहवास गर्ने कुरा आउँछ मेरा श्रीमानमा कमजोर आत्म-विश्वासको गम्भीरता झल्कन्छ…परिणामस्वरूप, यिनै कुराको कारणले म उनलाई चाहँदिन l अब केहि उपाय नलाग्ने भयो, फेरी म असन्तुष्ट हुने भने र मेरा श्रीमान दुखि l
एक्कासी समाधानको उपाय देखा पर्योल
६ महिना जति भयो होला, मैले लोकप्रिय पत्रिका “ब्रदर्स स्टुडियो’मा जोनी सिन्स नामका एकजना पोर्न स्टारको अन्तरबार्ता (संभवत तपाईले उनको बारेमा सुन्नु भएको होला) पढ्ने अवसर पाएँ l उनि आफ्नो विचार पोख्दै थिए कि हरेक मानिसले कुनै पनि समय सहवास गर्न सक्छ र उसको लिङ्ग आवस्यकता अनुसार जति समयका लागि पनि कडा राखी राख्न सक्छ र अन्त्यमा गज्जवको चरम सुख पनि! मलाई चाहिएको पनि यहि हो- मैले सोचें l
उनका अनुसार, यस्तो नतिजा हाँसिल गर्न मानिसलाई ‘टर्मालिन’ नामक मिनेरल चाहिन्छ l शरीरमा यसको सम्पर्कले धेरै गुणा सेक्स हर्मोन वृद्धि हुन्छ l परिणामत: सहवासको गुणस्तर निकै राम्रो हुन्छ, लिङ्ग उत्तेजित हुने कडा हुने र शक्तिशाली चरम सुख प्राप्त हुन्छ l अर्को फाइदा भनेको, यसको नियमित प्रयोगले लिंगको आकार पनि वृद्धि हुन्छ l
जोनिले Xpower नामक विशेष ब्रासलेट लगाउन सुझाए जसमा टर्मालिन नामक मिनेरल हुन्छ l उनका अनुसार, उनि आफैं पनि Xpower लगाउँछन र यसले बास्तव मै काम गर्छ l बाँकी सबै कुरा झुटो हो l
उक्त लेख पढीसके पछी म उनले दिएको लिंक प्रयोग गरेर प्रोडक्ट खरिद गर्न तम्सें l यस्तो ब्रासलेट बिक्रि गर्ने प्रमाणित कम्पनी नेपालमा एक मात्र छ l उनीहरुको लिंक यहाँ छ l
र मैले अर्डर गरें, केहि दिन पछी प्याकेज आई पुग्यो, पैसा डेलिभरी पछी तिर्दा हुने रहेछ l सबै कुरा सुरक्षित छ l
परिणाम के भयो त?
मैले बाकस खोलें र दिइएको निर्देशन पढें l र मैले मेरा श्रीमानलाई उक्त ब्रासलेट लगाउन भने.. अर्को दिन यस्तो भयो…उनी काम बाट घर फर्के l खाना खाने बित्तिकै उनले मलाई प्यासी नजरले हेरे l उनको सुरुवाल भित्रको चिजले ठुलो आकार लिन थाल्यो l
र उनले मलाई आक्रमण गरे: हामीले १ घण्टा ४७ सेकेन्ड सहवास गर्यौं सो अवधिभर उनको लिङ्ग चट्टान जस्तो कडा थियो l जव चरमसुख प्राप्ति भयो..भगवान..कुरै नगरौं… हामी घर हल्लिने गरि चिच्याउदै थियौं, सहवास अत्यन्तै गज्जव थियो! मैले मेरो पुरा जीवनमा यस्तो परमानन्द कहिले पनि अनुभव गरेकी थिइन l मैले राम्रो परिणाम आउछ भनेर बिस्वाश त गरेकी थिएँ तर यति कडा होला भनेर कल्पना सम्म गरेकी थिईन l
र यस्तै भयो l यस्तो ब्रासलेटले मानिसको शरीरलाई यति तगडा पर्छ भन्ने कुरा मैले सोचेकै थिईन l यो पनि थाह भयो कि यसले लिंगको आकार वृद्धिमा पनि असर गर्छ किनकि लिङ्ग कडा र उत्तेजित हुँदा यसका तन्तुहरू तन्किन्छन l म एक हप्ता पछी मेरा श्रीमान संगै यो कुराको जाँच गर्छौं, हाहाहा 🙂 Xpower को मूल्य मुभिका २ वटा टिकट बराबर छ l यो धेरै हो कि थोरै हो, आफैं भन्नुहोस्, मुभिले त तपाईको प्रेम जीवनमा परिवर्तन नल्याउन पनि सक्छ l आनन्दका लागि पैसा बचत नगर्नुहोस l

2 comments: